LISTINGVIEW_MAIN.PHP
...loading LISTING_DETAIL_DEFAULT.PHP
This property is currently Under Offer. Please contact us directly for more information, and alternatives which we are sure to have!
Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana Villa de la Montana
Go to street view!
Go to Google Maps

About this Villa

Villa de la Montana is beautifully situated on the mountain with amazing views, near Novelda.

Beautiful large villa of 213 m2 in total with 4 bedrooms, 3 bathrooms and a large living room with open kitchen with all appliances. Equipped with air conditioning in all rooms and beautiful wood stove in the living room.
There are 3 bedrooms and 2 bathrooms downstairs and upstairs there is a huge master bedroom with bathroom and private balcony.

Furniture not included (negotiable)

At the front of the house is a beautiful veranda over the entire length where you can enjoy the view every day. You can even see the sea on a clear day!
Also outside on the partially fenced plot of 12,682 m2 a large swimming pool of 10 x 5 meters, pergola, outbuilding / BBQ area, extra toilet and shower.

The location is unique at the end of the road at the top of the mountain. Behind the house is a nature reserve so there will never be any construction here. The road to the house is a dirt road and a good car is recommended, preferably a 4x4.

Request a viewing today!!!